FAQ’S

Nu găsești întrebarea ta?

Nu reușiți să găsiți răspunsul la întrebarea dvs.? Nici o problemă!

contactați-ne

Intrebări frecvente

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Din păcate, nu veți putea face modificări documentului încărcat după ce ați trimis cererea. Cu toate acestea, putem încărca un nou atașament actualizat (cv/scrisoare de intenție ca un singur fișier) și putem șterge versiunea învechită, dar nu este garantat că echipa de angajare va putea vedea actualizarea dacă recrutarea este deja în curs.

Pe pagina locului de munca dorit, veti gasi butonul [APLICĂ LA ACEST JOB].

Apasand acest buton se va deschide o fereastra de tip pop-up, unde veti putea completa datele d-voastra, incarca CV-ul si trimite scrioarea de intentie catre angajator.

Procesul de aplicare la locul de munca dorit incheindu-se dupa completarea tuturor datelor cerute si apasarea butonul APLICA LA ACEST JOB.

Pentru a reseta parola, trebuie să accesezi opțiunea „Resetare parolă” și să furnizezi adresa de email sau numărul de telefon asociat contului tău, pentru a primi un link sau un cod de verificare.

Dacă întâmpini dificultăți în resetarea parolei sau a ID-ului de utilizator, contactează echipa de suport JobDirect.ro

TUTORIALE