Description

Curriculum Vitae

Informatii personale
Nume, Prenume Matis Hosratiu
Addresa Teilor 12A, Ap.19, Florest, Cluj, Romania
Contact Mobile: 0040754537385
E-mail matishoratiu@gmail.com
Data nasterii 4 Noiembrie 1985

Experienta profesionala

Date Decembrie 2016 – Decembrie 2017
Denumirea postului detinut Tehnician Telecomunicatii
Activitati principale / Responsabilitati Sudura FO (Odf, Fdb, Enclojer, Casete Client)
Service pe retea
Instalari client – FO, Cupru, CaTV, Internet
Montare si service telealimentari pe reteaua de cupru
Montare Antene Radio
Configurare echipamente ONU la client
Contactat clienti pentru programare service/instalare
Numele angajatorului Multimedia Network
Sector de activitate Telecomunicatii

Date Septembrie 2015 – Noiembrie 2016
Denumirea postului detinut Tehnician Service
Activitati principale / Responsabilitati Service pe retea
Instalari client – Cupru – CaTV, Internet
Contactat clienti pentru programare service/instalare
Numele angajatorului NextGen Comunications
Sector de activitate Telecomunicatii

Date Iulie 2014 – Decembrie 2014
Denumirea postului detinut Tehnician Instalari
Activitati principale / Responsabilitati Instalari client – Cupru – CaTV, Internet
Numele angajatorului Amtel Construct
Sector de activitate Telecomunicatii

Date Ianuarie 2014 – Iunie 2014
Denumirea postului detinut Tehnician Retele Electirce
Activitati principale / Responsabilitati Montaj/asamblare semnale luminoase/panouri de orientare
Sincronizare senzori
conectare la reteaua electrica
Numele angajatorului C.C.M – Doha Qatar
Sector de activitate Constructii electrice

Qualifications Curs de operator PC

Education and training
Date 2007 – 2011
Title of qualification awarded Facultatea de Drept si administratie publica
Name and type of organisation providing education and training Spiru Haret, Cluj-Napoca

Date 1999 – 2004
Title of qualification awarded Liceul Teoretic Suncuius
Name and type of organisation providing education and training Liceul Teoretic Suncuius, Cluj

Personal skills and competences

Other language(s)
Self-assessment Understanding Speaking Writing
European level (*) Listening Reading Spoken interaction Spoken production
English B2 Upper intermediate B2 Upper intermediat B2 Upper intermediat B2 Upper intermediat B1 Intermediat
(*) Common European Framework of Reference for Languages

Social skills and competences Punctualitate, spirit de echipa, amabil, abilitate
Technical skills and competences PC service & networking
Networking
Artistic skills and competences Grafician amator

Driving licence Categoria B

Education

SPIRU HARET - Drept

2007 - 2011 Licenta

Experience

Multimedia Network

decembrie 2016 - decembrie 2017 Tehnician Telecomunicatii

Sudura FO (Odf, Fdb, Enclojer, Casete Client)
Service pe retea
Instalari client – FO, Cupru, CaTV, Internet
Montare si service telealimentari pe reteaua de cupru
Montare Antene Radio
Configurare echipamente ONU la client
Contactat clienti pentru programare service/instalare

NextGen Comunications

septembrie 2015 - noiembrie 2016 Tehnician service

Service pe retea
Instalari client – Cupru – CaTV, Internet
Contactat clienti pentru programare service/instalare

Amtel Construct

2014 - noiembrie 2014 Tehnician instalari

Tehnician instalari Telecomunicatii

C.C.M.

ianuarie 2014 - iulie 2014 Tehnician

Montaj/asamblare semnale luminoase/panouri de orientare
Sincronizare senzori
conectare la reteaua electrica

UPC Romania

Iunie 2018 - Prezent Specialist Suport Tehnic Relatii Clienti Business

Receptionarea si inregistrarea tuturor problemelor semnalate de clientii B2B in legatura cu functionarea serviciilor de Internet/Date/Telefonie/Digital;
Atingerea standardelor de calitate conform formularului de evaluare si standardele de cantitate in ceea ce priveste durata rezolvarii fiecarei solicitari;
Respectarea Regulamentul de ordine interioara, regulamentul intern din cadrul Call Center-ului si Codul de conduit;
Urmarirea rezolvarii problemelor delegate si inregistrarea solutionarii acestora;
Livrarea de solutii in vederea solutionarii sesizarilor clientilor pentru nefunctionare/optimizare/configurare echipamente upc, mediu HFC-coaxial/Fibra Optica, Switch-uri Imap/Cisco, ONT-uri, identificari ale eventualelor probleme din reteaua upc prin Putty si multiple aplicatii de monitorizare;
Colaborarea cu colegii din alte departamente in vederea solutionarii problemelor pe care nu puteau fi rezolvate direct, in cadrul discutiei telefonice cu clientul.